I. Загальні правила та умови здійснення бронювання
Станом на: 29.08.2024
1 Сфера застосування
1.1 Загальні правила та спеціальні умови бронювання регулюють використання веб-порталів компанії FlixBus (включаючи мобільний додаток, призначений для того, щоб клієнти могли відвідувати такі веб-портали) та бронювання поїздок автобусами FlixBus.
1.2 Зверніть увагу, що ці загальні правила та спеціальні умови бронювання не поширюються на наступні питання, які регулюються окремими правилами та умовами:
а) На своїх веб-порталах компанія FlixBus також дозволяє розміщувати та бронювати послуги сторонніх компаній з наземних перевезень, запропоновані сторонніми перевізниками, уповноваженими компанією FlixBus публікувати та відображати певні поїздки на своїх веб-порталах, для яких компанія FlixBus не є контрагентом за договором щодо бронювання квитків («Пропозиції перевізників за схемою White Label»). Ці пропозиції не є бронюванням поїздок автобусами FlixBus, оскільки стосовно таких пропозицій компанія FlixBus дозволяє лише бронювання пропозицій перевізників за схемою White Label через веб-сайт за адресою booking.flixbus.com або у формі мобільного додатка, призначеного для того, аби клієнти могли відвідувати веб-сайт (разом «Платформа White Label»). Про застосовність пропозиції перевізників за схемою White Label буде вказано у процесі бронювання шляхом перенаправлення з веб-порталів компанії FlixBus на платформу White Label. Доступ клієнтів до платформи White Label, правила та умови надання послуг компанією FlixBus та її партнерами щодо бронювання пропозицій перевізників за схемою White Label на платформі White Label, регулюються окремими Правилами та умовами платформи White Label.
б) Правила та умови щодо перевезення пасажирів регулюються окремими правилами та умовами, які залежать від умов перевізника, що діє за договором. Відповідний перевізник, що діє за договором, («Перевізник») та відповідні правила та умови перевезення («Правила та умови перевізника») будуть вказані під час процесу пошуку та бронювання.
2 Договірна сторона
Договірна сторона, відповідальна за процес бронювання поїздок (сторона, що продає квитки) та забезпечення роботи онлайн-порталів, — компанія Flix SE, зареєстрована за адресою: Friedenheimer Brücke 16, 80639 München, Німеччина (надалі — Flix).
3 Використання веб-порталів із комерційною метою
3.1 Сайти порівняння цін можуть укладати письмові угоди з компанією Flix, згідно з якими Flix надає дозвіл на отримання, обробку та публікацію цін і розкладу руху автобусів компанії Flix.
3.2 Забороняється використовувати веб-портали компанії Flix з неособистою або комерційною метою. Забороняється використовувати автоматизовані системи для отримання вмісту цього веб-сайту з комерційною метою (аналіз екранних даних). Компанія Flix залишає за собою право вживати відповідних заходів щодо будь-яких порушень.
4 Оплата та ваучери
4.1 Залежно від форми бронювання можуть використовуватися різні способи оплати квитків:
- Онлайн: PayPal, прямий дебет, банківська карта (Mastercard/Visa/Amex), SofortÜberweisung, iDeal, Postfinance, Carte Bleue, Dotpay, Google Pay, Apple Pay. Ми залишаємо за собою право змінювати список доступних способів оплати для бронювання.
- У водія: готівка.
- Квиткові каси/туристичні агентства: усі способи оплати, що пропонуються нашими агентствами, у тому числі оплата готівкою. Якщо пункт продажу —це транспортний засіб перевізника, способи оплати можуть обмежуватися лише оплатою готівкою або кредитною карткою.
4.2 Особливі умови при оплаті за допомогою банківської карти:
4.2.1 У разі оплати за допомогою банківської карти сума з рахунку списується в момент завершення бронювання. Здійснюючи оплату за допомогою банківської карти, в момент бронювання ви надаєте своїй фінансовій установі право повідомити компанії Flix або її авторизованій третій особі відомості про ім’я та адресу у випадку запиту на повернення коштів з метою надання компанії Flix можливості пред’явити відповідні претензії.
4.2.2 Пасажири зобов’язуються сплатити банківську комісію, пов’язану з поверненням коштів, сплачених із банківської карти. Крім того, може стягуватися додаткова плата за скасування бронювання. Ви маєте право довести, що сума витрат на повернення коштів була меншою або нульовою. У разі здійснення запиту на повернення коштів, вас може бути позбавлено можливості здійснювати оплату за допомогою банківської карти на тимчасовій або постійній основі.
4.3 У разі відсутності дій з боку клієнта, компанія Flix передасть претензію на розгляд зовнішньому постачальнику послуг. З цією метою компанія Flix має право передати всі необхідні персональні дані боржників такому зовнішньому постачальнику послуг.
4.4 Взаємозарахування та право на утримання
4.4.1 Право на взаємне зарахування надається тільки в разі юридичного визнання претензій або нашої згоди з такими претензіями та відсутності спірних питань. Більш того, право на утримання надається тільки тоді, коли претензії належать до одного договору.
4.4.2 У разі невиконання клієнтом будь-яких платіжних зобов’язань усі претензії за таким договором підлягають негайному задоволенню.
4.5 Комісії за оплату
4.5.1 Вартість квитка, вказана в онлайн-магазині, включає в себе суму обов’язкової комісії, що стягується сторонніми постачальниками послуг за здійснення оплати вибраним клієнтом способом, а також суму податку на додану вартість.
4.5.2 Для пасажирів, які обирають спосіб платежу, до якого застосовуються збори, додаються сервісний збір, а також податок на додану вартість (ПДВ), відповідно до загальної суми в кошику. В кожній країні доступний щонайменше один безкоштовний та поширений метод платежу.
4.6 Використання ваучерів:
4.6.1 Для оплати кожного окремого бронювання можна використати не більше, ніж один ваучер. Ваучерами можна скористатися або онлайн, або в наших партнерських агентствах.
Ваучери, що мають грошову цінність (тобто ваучери на певну суму), можна використовувати для оплати всіх товарів у кошику.
Ваучери, що надають право на процентну знижку або безкоштовний проїзд, можна використати тільки на вартість автобусної подорожі. Такі ваучери не надають право на отримання знижки на допоміжні послуги (наприклад, сервісний збір, додаткову оплату за перевезення велосипеда або багажу).
4.6.2 У разі проведення компанією Flix рекламних кампаній кількість виданих ваучерів обмежується трьома на одну особу. У разі використання понад трьох ваучерів, отриманих у рамках однієї рекламної кампанії, компанія Flix залишає за собою право скасувати всі квитки, окрім перших трьох квитків. Це правило може не діяти під час проведення спеціальних акцій.
4.6.3 Термін дії ваучерів, виданих безкоштовно в рамках рекламної кампанії або як подарунок, закінчується після завершення першого бронювання.
4.6.4 Використання ваучерів з комерційною метою (зокрема, їх перепродаж) заборонене та може призвести до санкцій з боку компанії Flix, включаючи скасування квитків та/або пред’явлення претензій на відшкодування збитків.
4.6.5 Виплата грошового еквіваленту вартості купона неможлива.
4.6.6 У разі здійснення шахрайства, спроби ввести в оману або підозри на вчинення інших протизаконних дій, пов’язаних із придбанням, використанням і передачею ваучерів, компанія Flix залишає за собою право закрити відповідний обліковий запис та/або вимагати здійснення оплати альтернативним способом та/або заблокувати ваучер. Компанія Flix не задовольнятиме жодних претензій щодо розблокування або використання такого ваучера.
4.6.7 У разі здійснення шахрайства, спроби ввести в оману або підозри на вчинення інших протизаконних дій, пов’язаних із придбанням, використанням і передачею ваучерів, компанія Flix залишає за собою право скасувати квитки, придбані повністю або частково шляхом використання ваучера.
4.7 Використання ваучер-кодів Interflix
4.7.1 Для оплати кожного окремого бронювання можна використати не більше ніж один ваучер-код. Активація ваучер-коду здійснюється в автоматичному режимі протягом 48 годин. Ваучер-код можна використати онлайн або в одному з наших партнерських агентств.
4.7.2 Термін дії ваучер-коду становить 3 місяці.
4.7.3 Ваучер-код можна використати тільки для оплати прямого рейсу, за винятком подорожі в обидва кінці. Пункт призначення зворотньої подорожі не обов’язково повинен збігатися з пунктом відправлення початкової подорожі.
4.7.4 Ваучери є іменними та не можуть бути передані іншим особам.
4.7.5 Внесення змін до бронювання можливе тільки шляхом звернення до нашої служби підтримки клієнтів. Можливість скасування подорожі не передбачено.
4.7.6 Використання ваучер-кодів з комерційною метою (зокрема, їх перепродаж) заборонене та може призвести до санкцій з боку компанії Flix, включаючи скасування квитків та/або пред’явлення претензій на відшкодування збитків.
4.7.7 Виплата грошового еквіваленту вартості купона неможлива.
4.7.8 Оплата кожного квитка за допомогою ваучера повинна здійснюватися окремо від купівлі інших квитків.
4.7.9 Ви маєте право відмовитися від купівлі протягом 14 днів. Повідомлення про відкликання заявки необхідно подати у письмовій формі.
4.8 Акційні кампанії
4.8.1 Під час акційних кампаній, які проводить компанія Flix SE в рамках маркетингових заходів і при купівлі квитків за зниженою ціною, одна особа має право придбати не більше, ніж три квитки. Якщо особа купує понад 3 квитки під час однієї акційної кампанії, компанія Flix SE має право скасувати всі заброньовані квитки, крім перших 3 квитків. Це правило може бути скасоване в рамках спеціальних рекламних акцій.
4.8.2 Комерційне використання, зокрема перепродаж квитків, заборонене. У разі таких дій компанія Flix SE застосовує санкції шляхом блокування квитків та/або пред’явлення претензій про збитки.
4.8.3 У випадку шахрайства, спроби обману або підозри вчинення інших незаконних дій, пов’язаних із придбанням, викупом або передачею квитків, компанія Flix SE залишає за собою право закрити обліковий запис відповідного клієнта, вимагати оплату альтернативним способом та/або призупинити дію квитків. Компанія Flix SE не розглядає вимоги щодо схвалення або викупу квитка, що є об’єктом таких дій.
4.8.4 У випадку шахрайства, спроби обману або підозри вчинення інших незаконних дій, пов’язаних із придбанням, викупом або передачею квитків, компанія Flix SE залишає за собою право скасувати всі квитки, що повністю або частково придбані шляхом повернення квитка.
4.8.5 Квитки, придбані під час акції, яка може бути змінена після її закінчення, повинні бути придбані за повною ціною, яка застосовується в день поїздки/придбання квитка.
5 Скасування та зміна бронювання
5.1 Перебронювання вимагає попереднього скасування поїздки.Анулювання можна зробити або перед від’їздом відповідно до п. 5.2-5.5, або після невикористання квитка відповідно до п. 5.6. Водій автобуса не може скасувати бронювання або внести зміни до нього.
5.2 Скасування бронювання можна здійснити тільки на веб-сайтах FlixBus, у партнерських агентствах або точках продажу Flix-компаній не пізніше, ніж за 15 хвилин до запланованого часу відправлення. Подорож в обидва кінці вважається одним бронюванням.
5.3 У разі скасування з метою нового бронювання видається так званий сторно-ваучер. Термін дії такого ваучера становить 12 місяців від дати видачі; протягом цього періоду ви можете здійснити нове бронювання та використати ваучер для оплати. Якщо вартість нової подорожі перевищує вартість скасованого бронювання (номінал ваучера), вам потрібно буде доплатити різницю. Якщо вартість нижча, з ваучера буде списано тільки частину коштів, а решту ви зможете використати для оплати іншого бронювання. Ці правила можуть змінюватися під час проведення рекламних акцій, що діють протягом короткого проміжку часу. Докладну інформацію дивіться в правилах і умовах окремої рекламної акції на нашому веб-порталі.
5.4 За кожне скасування бронювання з метою нового бронювання буде стягнуто комісію за скасування за кожну скасовану поїздку та кожного пасажира. Сторно-ваучер видається в розмірі вартості квитка мінус витрати на процес скасування. У разі зміни імені пасажира повинна бути сплачена різниця, якщо вартість проїзду збільшилася. За зміну номера телефону плата не стягується.
5.5 Якщо для бронювання використовується сторно-ваучер, такі самі правила та умови для скасування також застосовуються до нової подорожі.
5.6 Якщо квиток, перевізниками по якому є Flix-компанії, не використано для подорожі, плата за проїзд буде відшкодована у разі пред“явлення квитка. З суми відшкодування буде утримано сервісний збір за кожну поїздку та за кожного пасажира окрім тих випадків, коли пасажир може довести, що він зазнав меншого збитку чи збитків. Обов“язок доведення невикористання квитка лежить на пасажирі. Квиток видається на кожну особу і на кожну подорож. Стикування з пересадками (пов“язані стикування) вважаються однією подорожжю. Запит може бути зроблено у неофіційній формі протягом 3 місяців. Його слід надсилати на поштові адреси Flix або FlixBus DACH: Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Munich або FlixBus DACH GmbH, Warschauer Platz 11-13, 10245 Berlin. Сервісний збір буде зменшено до суми 2 € (або еквівалента у відповідній валюті) за пасажира та поїздку з можливою додатковою оплатою послуг банківського переказу, якщо перевізником є Flix SE або FlixBus DACH GmbH та якщо запит здійснено вчасно, найпізніше - протягом тижня після завершення терміну дії квитка. Тому, сума сервісного збору залежить від затримки після відправлення, коли було зроблено запит. Положення пункту 5.6 не застосовуються до квитків, що видані компанією FlixTrain GmbH.
5.7 Наведені вище збори за опрацювання, збори за скасування та банківські комісії не стягуються, якщо запит на відшкодування коштів подано через обставини, за які компанія Flix SE або FlixCompanies несе відповідальність. Повернення суми тарифу, за винятком зборів за опрацювання та банківської комісії, здійснюється виключно на банківський рахунок клієнта, вказаний під час здійснення бронювання, або на рахунок банківської картки, якщо оплата здійснювалася банківською картою.
5.8 Відхилення від політики скасування в будь-яких правилах та умовах перевізника не застосовується.
5.9 Пасажири, які планують в’їхати в Шенгенську зону та не (i) мають громадянства ЄС або (ii) підпадають під один з винятків, повинні мати всі необхідні документи для в’їзду. Flix залишає за собою право й має право скасувати квитки в разі невиконання вимог без будь-якого відшкодування, особливо якщо відповідні органи / системи ЄС відмовили у в’їзді, навіть якщо підтвердження бронювання вже було видано.
6 Сервісний збір
Сервісний збір у розмірі 0,99 євро (або еквівалента у відповідній валюті) стягується з кожного бронювання. Сервісний збір стягується за кожне замовлення. Ці кошти витрачаються на вдосконалення нашого веб-сайту, додатку й інших інструментів бронювання, зокрема інструменту "Управління моїм бронюванням", що дозволяє пасажирам самостійно вносити зміни в бронювання та додавати багаж.
Якщо клієнт скасовує бронювання з власної ініціативи, сума сервісного збору не повертається. Якщо клієнт бронює квиток по телефону (через службу підтримки) або офлайн у касі одного з наших реселерів або агенцій, за послуги може стягуватися додаткова плата.
7 Вибір юрисдикції
Для торговців, юридичних і фізичних осіб, що не мають загальної юрисдикції на території Німеччини, а також для осіб, які перенесли своє місце проживання чи резидентство за кордон після укладення договору про перевезення, та для тих, чиє місце резидентства в момент подачі позову невідоме, місцем юрисдикції виступає Мюнхен.
8 Визнання положень недійсними
Якщо окремі положення в рамках цих загальних правил та спеціальних умов бронювання будуть визнані повністю або частково неефективними або недійсними, це, в цілому, не повинно дискредитувати дійсність контракту в цілому.
II Відмінні умови окремих країн
1. Швеція
- до пункту 4.1: У Швеції на борту транспортних засобів приймаються тільки карткові платежі (MasterCard, Visa, American Express, Maestro, Visa Electron, V Pay, JCB, Diners Club, China Union Pay). Крім того, в Швеції квиток можна придбати у водія автобуса, використовуючи для оплати безконтактні платежі за технологією NFC через додаток у мобільному телефоні (наприклад, Swish, Mobile Pay, Apple Pay, Android Pay).
2. Польща
- до пункту 4.1: Лише карткова оплата приймається на транспортних засобах (Visa, V Pay, MasterCard, Maestro JCB, PolCard, PolCard BIS, Diners Club, American Express) і система BLIK для маршрутів, які обслуговує компанія FlixBus Polska sp. z o.o.
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Польщі неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
- до пунктів 4.4.1, 4.4.2, 5.6: Ці положення не застосовуються до маршрутів, які обслуговує компанія FlixBus Polska sp. z o.o.
- до пункту 5.1: Скасування шляхом невикористання квитка та отримання відшкодування не допускається для маршрутів, які обслуговує компанія FlixBus Polska sp. z o.o. або будь-який інший Перевізник, із юридичною адресою у Польщі.
- до пункту 5.4: Комісія за скасування не застосовується для маршрутів, які обслуговує компанія FlixBus Polska sp. z o.o. або будь-який інший Перевізник із юридичною адресою у Польщі.
- до пункту 6: Для платежів у польських злотих сервісний збір становить 2,99 PLN.
3. Чеська Республіка
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Чеській Республіці неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
- до пункту 5.4: комісія за скасування не застосовується до тарифів, оплачених у чеських кронах.
- до пункту 7: будь-які потенційні судові спори між FlixBus CZ s.r.o. та пасажиром мають вирішуватися судом у Чеській Республіці.
4. Великобританія
- до пункту 5.6: Повернення квитків після закінчення терміну їх дії не застосовується для маршрутів, які обслуговує компанія FlixBus UK Limited або будь-який інший Перевізник із юридичною адресою у Великобританії.
5. Франція
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Франції неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
- до пункту 5.6: Повернення квитків після закінчення терміну їх дії не застосовується для маршрутів всередині Франції, які обслуговує перевізник FlixBus France SARL, або будь-який інший Перевізник із юридичною адресою у Франції.
6. Португалія
- до пункту 5.6: Повернення квитків після закінчення терміну їх дії не застосовується для маршрутів всередині Португалії, які обслуговує перевізник FlixBus Portugal Unipessoal LDA., або будь-який інший Перевізник із юридичною адресою у Португалії.
7. Україна
- до пункту 4.5.1: Загальна ціна квитка, зазначена в інтернет-магазині, включає будь-які збори, що стягуються сторонніми постачальниками (з боку FlixBus) за обраний вами спосіб оплати, а також податок на додану вартість, передбачений законодавством.
Незважаючи на інше, зазначене в цьому документі, загальна ціна, зазначена в інтернет-магазині, яка повинна бути сплачена клієнтом, може не включати жодних комісій банку клієнта та/або фінансової установи, які можуть бути додатково стягнуті згідно з відповідними політиками або законами, що стосуються такого банку / фінансової установи, без відома та залучення компанії FlixBus, викликаних, зокрема, подвійною конвертацією, застосованою відповідним банком / фінансовою установою клієнта. Таким чином, Сторони домовляються та підтверджують, що загальна ціна, яку має сплатити клієнт, може включати додаткові збори, і FlixBus не має відношення до таких додаткових зборів та не несе відповідальності за них. - до пункту 6: Будь-які можливі судові спори між ТОВ «Фліксбус-Україна» та пасажиром-громадянином України розглядатимуться відповідно до підсудності, встановленої чинним законодавством України.
8. Данія
- до пункту 4.1: В Данії продаж квитків водіями не здійснюється.
9. Бельгія
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Бельгії неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
10. Нідерланди
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Нідерландах неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
11. Люксембург
- до пункту 4.1: На деяких лініях у Люксембурзі неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.
12. Угорщина
- до пункту 4.1: На деяких лініях в Угорщині неможливо забезпечити продажі в салоні автобуса.