Flix продовжує прибуткове зростання в Латинській Америці: запуск у Перу та Мексиці у 2025 році

18/02/2025

Мюнхен, 18 лютого, 2025 – Flix SE, глобальний лідер у сфері travel-tech, оголошує про свій вихід на ринок Перу у 2025 році, що є частиною стратегії розширення на ринку Латинської Америки. Компанія вже працює в Бразилії та Чилі, а також раніше анонсувала плани щодо запуску в Мексиці.

Зростання ринку автобусних перевезень у Латинській Америці завдяки впровадженню технологічно орієнтованої моделі 

«Латинська Америка представляє для нас величезну можливість», — каже Андре Шваммляйн, генеральний директор та співзасновник Flix.  «З обмеженою залізничною інфраструктурою та авіарейсами, що з’єднують лише великі міста, автобуси є основою транспорту. Ринок, вартістю близько 18 мільярдів євро, більше ніж у чотири рази більший за ринки Північної Америки та Європи разом узяті. Наш успіх у Бразилії та Чилі доводить, що наша модель працює. Тепер, з Перу та Мексикою, ми робимо наступний крок».

Flix працює в Латинській Америці з 2021 року, досягнувши значного зростання. У Бразилії компанія розширила свою мережу з 27 до понад 100 міст всього за три роки. У Чилі Flix з’єднує 14 міст у восьми регіонах, надаючи послуги перевезення майже 70% населення. По всьому континенту Flix встановлює нові стандарти завдяки своїй технологічно орієнтованій бізнес-моделі, що сприяє розвитку стабільної та надійної пропозиції для мандрівників.

Перевірена глобальна модель, поєднана з місцевим досвідом

Аугусто Абарка очолить місцеву команду, яка працюватиме з малими та середніми автобусними компаніями по всій країні. «Я дуже радий представити Flix у своїй країні та трансформувати ринок міжміських автобусних перевезень», - говорить Абарко. «Ми запропонуємо найкраще співвідношення ціни та якості, надаючи клієнтам надійний сервіс та чудовий досвід цифрового бронювання. Наша мета - побудувати загальнонаціональну мережу». 

12 років Flix: Глобальна експансія за допомогою технологій 

Цього лютого Flix відзначає своє 12-річчя з моменту, коли перші автобуси вирушили з Мюнхена, Німеччина. Протягом останнього десятиліття компанія побудувала глобальну мережу в Європі, Північній Америці, Індії та Латинській Америці, змінивши галузь завдяки впровадженню технологічного підходу: «З самого початку наша амбіція полягала в тому, щоб розвиватися на міжнародному рівні», — каже Шваммляйн. 

«Ми створили Flix у Європі, і всього через п’ять років після запуску розпочали діяльність у США. Латинська Америка та Азія — великі автобусні ринки, які ще попереду. Європа та Північна Америка мають ринки розміру близько 2 мільярдів євро кожен. З глобальним ринком, що перевищує 70 мільярдів євро, ринок міжміських автобусних перевезень пропонує нам безліч можливостей.»

 

Про Flix 

Flix має намір трансформувати сектор колективного транспорту, пропонуючи сталий та доступний сервіс для міжміських автобусних та залізничних перевезень у понад 40 країнах на чотирьох континентах через свої бренди FlixBusFlixTrainKamil Koç та Greyhound. Завдяки моделі бізнесу без активів та інноваційній технологічній платформі, Flix, що була заснована в 2013 році, швидко зайняла лідируючі позиції на ринку міжміських автобусних перевезень у Європі, Північній Америці та Туреччині та активно розширюється в Південну Америку та Індію.

Завдяки зростаючій обізнаності про сталий туризм, Flix ставить за мету досягти операцій з нульовим рівнем викидів в Європі до 2040 року та в усьому світі до 2050 року. Для оцінки свого прогресу в межах науково визнаної структури, Flix встановила короткострокові цілі щодо скорочення викидів разом із ініціативою Science Based Targets.

Flix займається комерційною стороною бізнесу, такою як планування мережі, ціноутворення, контроль операцій, маркетинг і продажі, управління якістю та постійний розвиток продукту з використанням підходу, орієнтованого на дані, в той час як надійні партнери Flix здійснюють щоденні операції. Інноваційне поєднання технологій та платформи продажів Flix з традиційними пасажирськими перевезеннями перетворило європейський стартап на провідну та глобально розширювану компанію у сфері технологій для подорожей.

Для отримання додаткової інформації, будь ласка, відвідайте corporate.flixbus.com