Про Flix
Ми пропонуємо екологічно відповідальні та доступні подорожі для всіх
Коротко про Flix
Flix - провідна світова туристична компанія, яка з моменту заснування пропонує екологічно відповідальні й доступні подорожі більш ніж 400 мільйонам мандрівників у понад 40 країнах на 4 континентах через власні бренди FlixBus, FlixTrain, Greyhound і Kâmil Koç. Використовуючи оптимальну бізнес-модель та інноваційну технологічну платформу для мандрівників і партнерів, Flix, запущений у 2013 році, швидко зайняв провідні позиції на ринку автобусних перевезень на далекі відстані в Європі, Північній Америці та Туреччині, а також стрімко розширюється в Південній Америці та Азії. Flix орієнтується на ринок автобусних та залізничних перевезень на далекі відстані, що постійно зростає, а також на зростання рівня екологічної відповідальності в суспільстві, і має на меті стати вуглецево-нейтральною в Європі до 2040 року, а в усьому світі - до 2050 року. Щоб оцінювати свій прогрес у науково визнаних рамках, компанія Flix встановила короткострокові цілі зі скорочення викидів за допомогою ініціативи Science Based Targets.
Основні факти та показники
40+
5,600
400+
1,000+
5,500+
13+
25+
5,500+
100+
Бізнес модель Flix
Масштабована технологічна платформа Flix, що лежить в основі бізнес-моделі компанії, розроблена спеціально для того, щоб забезпечити найкращі у своєму класі умови як для мандрівників, так і для їхніх партнерів. Поєднуючи мережеве планування, маркетинг і ціноутворення, Flix використовує інноваційні рішення для забезпечення комфортних, більш екологічно відповідальних і доступних подорожей по всьому світу. Завдяки своїй технологічній платформі та зручному мобільному застосунку Flix забезпечує подорожі, адаптовані до потреб пасажирів, і з'єднує мандрівників з місцевими автобусними партнерами, гарантуючи при цьому наявність сучасного автопарку, який відповідає найвищим стандартам безпеки. Ця оптимальна бізнес-модель перетворила європейський стартап на провідного світового лідера у сфері туристичних технологій.
Екологічно відповідальні подорожі
При середньому коефіцієнті викидів вуглецю у 27,8 г. на пасажиро-кілометр, подорожуючи з FlixBus у Європі, ви можете знизити свій вуглецевий слід майже в 6 разів порівняно з поїздками на автомобілі та у 8 разів порівняно з авіаперельотами. До того ж, бронюючи квитки, пасажири можуть відшкодувати свої викиди, зробивши пожертву на користь всесвітньо відомої екологічної неурядової організації Atmosfair. У 2023 році пасажири Flix запобігли викидам 1,1 мільйона тонн CO₂, обравши FlixBus та FlixTrains замість інших видів транспорту. Завдяки підвищенню обізнаності про екологічно відповідальні подорожі, Flix прагне стати вуглецево-нейтральною компанією в Європі до 2040 року, а в усьому світі - до 2050 року. Щоб оцінювати свій прогрес у науково визнаних рамках, компанія Flix встановила короткострокові цілі зі скорочення викидів за допомогою ініціативи Science Based Targets.
Високотехнологічні рішення у Flix
Складнощі наземних перевезень на великі відстані вимагають високотехнологічних рішень, які компанія Flix може запропонувати завдяки власному запатентованому масштабованому технологічному комплексу. Технологічна платформа Flix із можливістю масштабування лежить в основі наших ціннісних пропозицій і працює як безвідмовний маховик, створений спеціально для забезпечення найкращих у своєму класі результатів як для мандрівників, так і для партнерів. Спрощений процес бронювання дозволяє клієнтам легко орієнтуватися на платформі та в зручному мобільному застосунку, вибираючи між високою частотою та щільністю мережі, доступними цінами та незмінно високою якістю обслуговування. Від пошуку конкретної подорожі, вибору маршрутів і додаткових послуг на борту до оплати за допомогою інтегрованих платіжних рішень - пасажири насолоджуються зручним та безперервним процесом бронювання.
Партнери отримують доступ до нової клієнтської бази, додатковий стабільний і передбачуваний потік доходів, прийняття рішень на основі аналітичних даних, оптимізацію використання та економію витрат через платформу Flix. Ці особливості підкреслюють позицію Flix як провідної компанії в галузі технологічних рішень для подорожей, що забезпечує виняткову цінність як для пасажирів, так і для партнерів. З метою забезпечення преміального користувацького досвіду, розширення можливостей штучного інтелекту та машинного навчання є одним із головних стратегічних пріоритетів Flix.
495+ M
1.2 M
44+ M
Компанії бренду Flix Group
Завдяки ефективній бізнес-моделі Group управляє такими брендами, як FlixBus та FlixTrain, Kâmil Koç у Туреччині, а також легендарний Greyhound у Північній Америці.
Керівництво Flix
Андре Шваммляйн, Засновник та Головний виконавчий директор (CEO)
Міжнародний бізнес та комерційна діяльність
Андре Шваммляйн - співзасновник і головний виконавчий директор (CEO) компанії Flix. Його віра в альтернативний, екологічно відповідальний пасажирський транспорт надихнула його розпочати обговорення можливості дерегуляції ринку з нинішніми співзасновниками, коли він працював консультантом у Бостонській консалтинговій групі (BCG) у 2009 році, а згодом заснував компанію Flix у 2011 році. Як головний виконавчий директор Flix, Шваммляйн керує компанією, щоб утілювати в життя бачення, яке дозволяє клієнтам відкривати для себе світ. Під його проводом компанія Flix стала беззаперечним лідером світового ринку в усіх основних географічних регіонах і розширила свою присутність у багатьох країнах. Він також є членом наглядових рад Scout24 SE та ABOUT YOU Holding SE і членом партії зелених у Німеччині з 2002 року.
Даніель Краусс, Засновник та Директор з інформаційних технологій (CIO)
Технології та персонал/Управління людськими ресурсами
Як директор з інформаційних технологій (CIO) та директор з управління персоналом (CHRO) компанії Flix, Даніель Краусс керує технологіями та персоналом компанії. Разом із співзасновниками він розбудував Flix як міжнародну компанію-перевізника. Краусс також є інвестором і членом консультативних рад таких компаній, як Baby1one і uvex. Він переконаний, що освіта, підприємництво та інновації можуть суттєво розвинути суспільство. Він часто читає лекції в Університеті Фрідріха Александера в Ерланген-Нюрнберзі та є партнером-засновником ініціативи FightBack, яка сприяє змінам на шляху до більш екологічно відповідального суспільства. Він також є активним акціонером найбільшої в Німеччині громадської організації з підприємницької освіти STARTUP TEENS, а ще - співвласником і довіреною особою CODE-University.
Крістоф Дебус, Головний Фінансовий директор (CFO)
Фінансові та юридичні функції
Крістоф Дебус заступив на посаду головного фінансового директора (CFO) на початку березня 2022 року. На цій посаді він відповідає за всі фінансові та юридичні аспекти діяльності компанії. Дебус є експертом у сфері транспорту та вже неодноразово займав керівні посади на ринку фінансів, які виходили за рамки традиційної діяльності фінансового директора. Раніше він був генеральним директором Thomas Cook Group Airlines, а останнім часом - фінансовим директором Condor, де успішно здійснив репозиціонування компанії.
Макс Цоймер, Головний операційний директор (COO)
Попит і Нові ринки
Макс Цоймер, Головний операційний директор (COO), розпочав свою кар'єру у Flix на початку 2015 року і відтоді успішно керує міжнародними ринками. На посаді головного операційного директора з квітня 2022 року він керує глобальним розширенням, зосереджуючись на Північній Америці та ринках, що розвиваються, таких як Бразилія, Чилі та Індія, разом з тим контролюючи функції глобального комерційного маркетингу та управління доходами. Маючи різнобічну академічну освіту, включно з комп'ютерними науками, філософією та ступенем MBA Колумбійської бізнес-школи, він удосконалював свої навички в якості консультанта в Бостонській консалтинговій групі, де незабаром виявив свою пристрасть до зміни традиційних індустрій за допомогою цифровізації. Його відданість зміцненню співпраці та синергії між країнами має значний вплив на реформування світової туристичної індустрії.
Фабіан Стенгер, Головний операційний директор (COO)
Постачання та європейські ринки
Фабіан Стенгер, головний операційний директор Group (COO), розпочав свою кар'єру у Flix у 2013 році, успішно розвиваючи ринок у Німеччині, а згодом і в Північній та Східній Європі. Перебуваючи на посаді головного операційного директора з квітня 2022 року, Стенгер сьогодні очолює європейський бізнес автобусних перевезень і контролює сферу постачання глобального бізнесу, очолюючи планування мережі, роботу з партнерами, зокрема трансформацію автопарку, операційну діяльність і обслуговування клієнтів. Завдяки попередньому досвіду роботи в Bain & Co. та академічній освіті в Університеті Сент-Ґаллен у Швейцарії, а також більш ніж десятирічному досвіду роботи у Flix, його стратегічне лідерство та відданість принципам екологічної відповідальності є рушійною силою успіху Flix, формуючи її майбутнє та глобальний вплив.